poczta przez www

Jakub Urbaniak kuba w ski.slupsk.pl
Pią, 14 Lut 2003, 17:15:29 CET

On Fri, 14 Feb 2003, Adam [iso-8859-2] Gołębiowski wrote:

> Podejrzewam, że koledze chodziło także o możliwość sprawdzenia poczty. Z
> dużą dozą prawdopodobieństwa strzelam, że używa do tego protokołu POP3.
> A jeśli pamięć mnie nie zawodzi, to Wiewiór nie umie tego.

No właśnie - NIE UMIE. Jest uebimiau, ktory korzysta właśnie z POP3, ale
nie obsluguje Maildirów.

Stąd moje pytanie: Czy jest jakis program do obslugi poczty przez WWW,
który korzystałby tylko z POP3 i obsługiwał Maildiry ?

Pozdrawiam !

----
Jakub Urbaniak, kuba w ski.slupsk.pl
GSM: +48 504 406 131, UIN:2924443, (MydelkoFA w IRCNet)
http://www.ski.slupsk.pl