XFree86 Xft - jaka kolejno¶æ budowania

Sob, 15 Lut 2003, 12:57:51 CET

On/Dnia Sat, Feb 15, 2003 at 12:40:11PM +0100, WK wrote/napisa³(a)
> No i z innej beczki (by³o 2.5.59 unresolved)
> Zainstalowa³em pod nestem jajko 2.5.59 ¶ci±gniête z nest.pld,
> a tam tak samo jak w tym, które sam próbowa³em budowaæ:
> due to loop razy kilkana¶cie - prawie wszystko dla modu³ów ide
> i SOMETHING WENT WERY WRONG.
> Oczywi¶cie o module-init ju¿ mi napisali¶cie, wiêc jest.
> Czy to znaczy, ¿e niesprawdzone posz³o na serwer, czy u mnie co¶ jeszcze
> szwankuje?
Do /test pakiety wêdruj± _automatycznie_ bez sprawdzania. Akurat
kernel 2.5 z pldowych rpmów nie nadaje siê jeszcze do u¿ytku.

--
Arkadiusz Mi¶kiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl