VirtualHosts

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Sob, 15 Lut 2003, 22:32:01 CET

Witaj Szymon,

STK> Zarejestrowalem sobie 2 domenki w dyndns.org i chce postawic 2 rozne
STK> serwisy internetowe pod nimi, czy moze ktos mi powiedziec jak
STK> skonfigurowac httpd, zeby to zrobic, przy czym:
STK> 1. Nie jestem, ani nie mam dostepu do Name Server'a
STK> 2. Mam zmiennego ipka, wiec, nie moge go wpisac na stale w zadnym
STK> pliku konfiguracyjnym.

Problem rozwiazalem tak (odpowiedz dla potomnosci ;) ):

#ServerName trashlandia.dyndns.org
#DocumentRoot "/home/httpd/html"

NameVirtualHost *

<VirtualHost *>
  DocumentRoot /home/httpd/html/trashlandia
  ServerName trashlandia.dyndns.org
</VirtualHost>

<VirtualHost *>
  DocumentRoot /home/httpd/html/wzgorze
  ServerName wzgorze.dyndns.org
</VirtualHost>

A moze mozna lepiej?

--
Pozdrowienia,
 Szymon                            mailto:szymon w trashlandia.dyndns.org