nowy mplayer

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Nie, 16 Lut 2003, 10:42:30 CET

Użytkownik Bartłomiej Ogryczak napisał:

> SOA#1. Opalam z video xv i dźwiękiem arts.
>
> kernel-2.4.18-10
> kernel-video-nvidia-1.0.4191-1 w 2.4.18_10
> mplayer-0.90rc3-2
>
> bart

Niestety jest to samo po za tym że z dźwiękiem arts nie działa. Ale ja i
tak kożystam z sdl i ładnie mi chodzi. Próbowałem też z róźnymi
ustawieniami ekranu i to samo przy włączeniu pełnego ekrany zwis
(pokazuje na cały ekran jedną klatke i tyle. Na nic nie reaguje. Za
instalowałem starego mplayera żeby zobaczyć czy to nie wida czegoś
innego i chodzi ładnie.

kernel-2.4.20 - bez problemów chodzi i jak na razie się nie wywalił po
tygoniu chodzenia non stop z iproute2 i tabletkami. (htb)
sterowniki 4191 kompilowae ze źródeł też nie ma z nimi problemu
mplayer z paczki (właśnie ściągnołem źródła 0.90-rc4 ale coś sypią mi
błędami więc nie wiem jak ze źródeł instalne to coś się znieni)

Rennis