konfiguracja przez www np swat lub cups

Sebastian Sliwka sebastian w box43.pl
Nie, 16 Lut 2003, 13:00:05 CET

Witam
Mam pytanie.
Jesli mam do linuxowego komputera podlaczone tylko zasilanie i siec,
porozumiewam sie z nim zdalnie,
czy z innego komputera w sieci lokalnej moge kozystac z udogodnienia
(zakladam ze jest to udogodnienie) jakim jest konfiguracja urzadzen na
komputerze "nosicielu" przez przegladarke www? Jesli jest taka mozliwosc,
prosze o krotki opis jak to mozna zrobic. Juz wyczerpalem chyba wsztystkie
mozliwosci jakie przyszly mi do glowy, prawie wszystkie, nie zainstalowalem
jeszcze srodowiska graficznego do PLD i wolal bym tego nie robic. Dodam ze
links uruchomiony zdalnie nie sprawdzil sie w tej roli.
Dziekuje
Pozdrawiam
Sebastaian "ELIAS'