konfiguracja przez www np swat lub cups

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Nie, 16 Lut 2003, 14:20:01 CET

SS> Jesli mam do linuxowego komputera podlaczone tylko zasilanie i siec,
SS> porozumiewam sie z nim zdalnie,
SS> czy z innego komputera w sieci lokalnej moge kozystac z udogodnienia
SS> (zakladam ze jest to udogodnienie) jakim jest konfiguracja urzadzen na
SS> komputerze "nosicielu" przez przegladarke www? Jesli jest taka mozliwosc,
SS> prosze o krotki opis jak to mozna zrobic. Juz wyczerpalem chyba wsztystkie
SS> mozliwosci jakie przyszly mi do glowy, prawie wszystkie, nie zainstalowalem
SS> jeszcze srodowiska graficznego do PLD i wolal bym tego nie robic. Dodam ze
> [...]

  Po pierwsze, jak rozpoczynasz nowy watek, to po prostu wyslij maila
  na pld-users-pl w pld.org.pl , a nie dolaczaj sie do jakiegos innego
  watku.

  A teraz do rzeczy. W sumie nie do konca rozumiem o co Ci chodzi. Co
  rozumiesz przez "konfiguracje urzadzen"? Moze chodzi Ci o
  konfiguracje uslug? Jezeli tak to mozesz skorzystac z narzedzia
  webmin. Kiedys korzystalem z tego pod RedHatem i dzialalo ok :).
  Inna mysl, to zainstalowac na serwerze Xy i (tight)vnc serwer -
  dziala to tak jakbys widzial odpalone Xy u siebie w okienku (viewer
  jest tez pod windowsa albo mozna ogladac przez przegladarke przez
  applet javy).

--
Pozdrowienia,
 Szymon                            szymon (at) trashlandia.dyndns.org