Half Life?

Robert Święcki jagger w ustronie.pw.edu.pl
Nie, 16 Lut 2003, 15:44:06 CET

Dnia nie 16. luty 2003 15:00, Michal Kochanowicz napisał:

> To ja poproszę jakieś wskazówki, bo winex mam z ichniego CVSu i wiesza
> się przy próbie wybrania OpenGL.

sprawdz, czy na pewno masz wszystkie nagłówki GL (glu, gl, glx itp), configure
jeżeli tego nie znajdzie to nie przerywa (chociaż wypisuje, że nie znalazł) a
później wsparcia dla ogl brak.

Czy działaja Ci inne openglowe utilki (siakieś głupotki, typu glclock itp)?

--
	Pozdrowienia, Robert!

And we know deep down there's no other way
No trust, no reasoning, no more to say [IM]