nasd i X-Terminale

Grzegorz Pietrzak grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Czw, 20 Lut 2003, 19:31:32 CET

Dnia czw 20. luty 2003 12:45, Artur Frysiak napisał:

> esd na X-Terminalu i esddsp player na zdalnej sesji
> lub
> artsd na X-Terminalu i artsdsp player na zdalnej sesji

Z nasd poszło mi bez problemu ale z esd i artsd za diabła nie chce
nic odegrać po sieci.

esd -public -promiscuous
esd odgrywa swoje powitanie i z kompa na którym jest uruchomiony
mogę coś odegrać ale ze zdalnych X-ów nic nie słychać...
próbowałem:
esddsp mpg123 jakies.mp3 - nic
esddsp mp3blaster - nic
esddsp xmms - zwiecha
mpg123-esd ale nie wiem jak go przekonać do czegokolwiek.
Dodawałem do wywołania esddsp parametr -s numer.kompa.z.esd,
ale może trzeba podać mu jeszcze port - ale jaki ?
Co powinno być w /etc/esd.conf ?
Może inne parametry demona ?
o artsd nie będę nawet wspominał bo całkiem nic a jeszcze po chwili
się wywala z komunikatem "cpu overload, aborting".
Może jakaś podpowiedź...
--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu