fonty

Tomasz Matejunas apsiik w poczta.onet.pl
Czw, 20 Lut 2003, 19:22:38 CET

Dnia czw 20. luty 2003 17:57, cezary.falkowski w interia.pl napisał:
> Jak zmusić PLD aby poprawnie wyświetlał fonty pod X - ami.
> Jak dotąd poprawnie wyświetlane są polskie fonty tylko w konsoli i w KDE,
> natomiast, gdy uruchomię jakikolwiek program korzystający z x - sów to
> wyświetla krzaki zamiast polskich liter. (gdybym coś pomylił z terminologii
> wybaczcie, ale jestem początkujący, np .xmms w playliście wyświtla wszystko
> poprawnie, natomiast gdy wejdę w opcje - wyskakują krzaki zamiast polskich
> liter np.2 - gdy uruchomię gimpa - nie wyświetlają się polskie litery
> HELP!

Cześć,
Domyślam się, że nie masz zainstalowanego środowiska graficznego Gnome więc
najlepiej by bylo gdybyś zainstalował za pomocą poldka pakiet
"control-center-1.4.0.5-4" i następnie ustawił w nim tylko czcionkę. Gnomecc
możesz uruchomić z KDE.

	pozdrawiam
		tarquin

Tanie bilety lotnicze!