Pomocy - rozp... PLD

Marcin alchemist w op.pl
Wto, 18 Lut 2003, 08:39:48 CET

Witam

Miałem sobie PLD z jajkiem 2.2.22 ale zachciało mi się nowości i ściągnąłem
źródełka 2.4.20 skompilowałem, zainstalowałem moduły, wyedytowałem
/etc.lilo.conf dodając wpis do nowego jajka i głupi zaremowałem linijkę z
initrd :-(((( później 'lilo' i reboot systemu...

... jak można przypuszczać - system nie wstał
#v+
VFS: Cannot open root device 08:01
Kernel panic VFS: Unable to mount fs on08:01
#v-
Największy problem to jest w tym, że dyski to SCSI na AIC-7770 (HP NetServer
5/133 LC) i te jednodyskietkowe distra tego nie obsługują :-(((( nie wiem co
dalej bo próba odpalenia instalki PLD via net się mi nie powiodła (chciałem
jak w Windowsie zainstalować wszystko jeszcze raz bez formatowania
partycji - niestety bez pozytywnych rezultatów :-(() - może jakieś
sugestie??
BTW nie zrobiłem przezornie dyskietki startowej...

Marcin

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl