Pomocy - rozp... PLD

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Wto, 18 Lut 2003, 08:59:19 CET

W liście z wto, 18-02-2003, godz. 08:39, Marcin pisze:
> Witam
>
> Miałem sobie PLD z jajkiem 2.2.22 ale zachciało mi się nowości i ściągnąłem
> źródełka 2.4.20 skompilowałem, zainstalowałem moduły, wyedytowałem
> /etc.lilo.conf dodając wpis do nowego jajka i głupi zaremowałem linijkę z
> initrd :-(((( później 'lilo' i reboot systemu...
>
> ... jak można przypuszczać - system nie wstał
> #v+
> VFS: Cannot open root device 08:01
> Kernel panic VFS: Unable to mount fs on08:01
> #v-
> Największy problem to jest w tym, że dyski to SCSI na AIC-7770 (HP NetServer
> [...]
jak dla mnie to sytuacja podobna do tego co mialem gdy, rypnal mi sie
lilo a root mialem na xfs-ie. Zrobilem tak: dyskietka startowa ide dla
2.4, druga dyskietka z modulami dla xfs. System odpalilem z pierwszej,
podmontowalem druga, zaladowalem moduly do xfs, zamontowalem partycje z
rootem i chroot... reszta to juz bajka...