PLD 1.0 - gdzie kernel 2.4.20

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Śro, 19 Lut 2003, 11:03:51 CET

Użytkownik Grzegorz 'Zet' Żarnowiecki napisał:

> ja puściłem ok 23 a jaka rano (7) wstałem to już było, to wszystko na
> k6-450, teraz glibc leci

Przy okazji wątku mam pytnie bo mnie zawsze ciekawiło, a jakoś nie
miałem czasu szukać.
Po co kompilować wszystkie pakiety jak się zmieni jajkona inną wersje?

Wszędzie widze, że jak nowe jajko jest to i niektóre pakiety też do
niego. Mam to troche inaczej zrobione i nie widze żadnych błędów. A
mianowicie mam zainstalowane z Ra+2.4.19 (jack), który mi swoje paczki
zainstalował. Potem wrzuciłem własne jajko 2.4.20 i chodzi. Błędów
raczej nie mam poza jednym od jakiegoś aliasu.

Rennis