GeForce4 MX440 + nvidia + glx

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Śro, 19 Lut 2003, 12:01:03 CET

Witam
Właśnie wczoraj się z tym męczyłem i osiągnąłem sukces.
Miałem te same sterowniki, wyedytowałem XF86Config, startx i
nic...
modprobe nvidia
startx
i wystartowało częściowo - wyskoczył komunikat o braku
libGL.so.1
zassałem NVIDIA-GLX...
http://download.nvidia.com/XFree86_40/1.0-4191/NVIDIA_GLX-1.
0-4191.tar.gz
po rozpakowaniu i make install już było OK
Oczywiście trzeba dopisać do /etc/modules.conf
alias char-major-195 nvidia
                 ^^^
tego numeru nie jestem pewien bo piszę z pamięci, ale można
to sprawdzić w /proc/modules po wykonaniu modprobe nvidia

Krystian T.