pytanie

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Czw, 20 Lut 2003, 12:01:25 CET

na temat podziału na partycje nie myślałem, ale chyba masz
rację - root=partycja (mam na myśli w lilo)
pewnie dobrze będzie /home dać na osobną partycję żeby było
w obu systemach w tym samym miejscu (wiem, że /home na
osobnej partycji to dobry pomysł, ale nigdy tego nie robiłem
a teraz jest dobra okazja :))
Krystian