pytanie o poldka i updates

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Czw, 20 Lut 2003, 18:39:12 CET

Mateusz Korniak wrote:

> A poldek.conf do tego nie służy (nie jestem pewien- sam wybieram) ?

> # let the user select package among equivalents
> choose_equivalents_manually = yes

Ja mam default, czyli 'no'. O ile rozumiem ustawione na 'yes' służyłoby
do tego, coby jak chcę zainstalować pakiet 'mta', to miałbym wybrać ręcznie.
To o co pytam, to coś innego. Chodzi o możliwość zdefiniowania zależności
między źródłami, tak aby jeśli pakiet istnieje w obu źródłach, to był brany
tylko z jednego. Nic takiego w dokumentacji nie znalazłem, a w przypadku
security updates by się przydało.

bart
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/