PLD i problemy

_-=MrRobby=-_ mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
Czw, 20 Lut 2003, 23:58:41 CET

ello :) Jestem tu nowy wiec nie wiem czy dobrze trafilem z pytaniami i
czy dobrze wysylam itp bo nigdzie nie ma opisu co i jak na tej grupie
:P

1. Pierwszy problem dotyczy polskich znakow. Wiem ze bylo to walkowane wiele razy ale mam troszke inny problem  Pod konsola i pod grafa polskie znaki mam, ale jak np odpale man to zamiast polskich mam krzaki :( Jakies sugestie??
2. To jest niby malutki problem ale strasznie wq..  Otorz jak pracuje na konsoli tekstowej to moj znak zachety wyglada normalnie tzn login @ katalog bierzacy# ale jak tylko przelacze sie do X'y i w trybie graficznym odpale konsole to moj znak zachety znika i zostaje samo # . W .bashrc mam ustawione PS1="[\u@\h \W]\\$ " czy dla konsoli w trybie graficznym ustawia sie to w innym pliku???
3. Np potrzebuje jakiejs biblioteki libxxx.so.1 Oczywiscie nie wiem w jakim pakiecie sie znajduje wiec zagladam sobie np na rpmfind.net, wpisuje szukana biblioteke i przegladarka wskazuje mi pakiety rpm w ktorych znajduje sie ta biblioteka. Czy da sie jakos, tak samo przegladac pakiety na dysku w poszukiwaniu konkretnej biblioteki?? Zgralem sobie wszystkie pakiety z 4 plytek PLD do jednego katalogu bym mial wszystko pod reka i niemusial przewracac plytkami. Dlatego tak sobie mysle ze by mi sie sprzydalo jakos je podgladac w poszukiwaniu konkretnej biblioteki najlepiej jak by to byl jakis automat. Podajesz mu szukana biblioteke i katalog z rpm-ami i on szuka:P Bo ostanio jak wgrywalem KDE to brakowalo mu 1000000 bibliotek i jak bym nie mial neta to nie wiem jak bym to zainstalowal

Pozdrawiam,

_-=MrRobby=-_                   mailto:mrrobby w elcuk.dabrowa.pl

GG 245415
ICQ 166364826