kernel 2.4

_-=MrRobby=-_ mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
Pią, 21 Lut 2003, 08:56:41 CET

sciaglem z http://ftp.pld.org.pl/people/jack/Ra+2.4.19/i686/
kernel-2.4.19-2.8.i686.rpm
kernel-headers-2.4.19-2.8.i686.rpm
kernel-video-nvidia
kernel-sound-alsa
mount
losetup
iptables
iptables-devel

1)Wszystko zinstalowalem, przeladowalem lilo. Niby mam kernela 2.4 ale
jak go skompilowac?? w /etc/src niby utworzyl sie katalog
linux-2.4.19-2 ale jest tam tylko katalog include:) Moze im ktos
powiedziec jak to slompilowac???

2)do czego sluzy kernel-source-2.4.19-2.8.i686.rpm??

3)Czy w PLD moge tylko wgrywac kernela z rpm czy moge sobie np sciagnac
ze strony kernale np 2.4.20 w tar.gz i odpalic go u siebie??

Wiem ze sa to lamerskie pytania ale dopiero zaczynam :P Jestem
dzieckiem RH a jak wiecie ze tam wszystko odrazu dziala :P

Pozdrawiam,

_-=MrRobby=-_                   mailto:mrrobby w elcuk.dabrowa.pl

GG 245415
ICQ 166364826
http://mrr.w.interia.pl