apt-get

Nookie nookie w xtina.pl
Pią, 21 Lut 2003, 12:25:53 CET

Witam :)

Jestem szczesliwym userem PLD od wczoraj. ;) (opuscilem RH hehe). I mam
jeden problem. apt-get'em zaczalem sie bawic tez od wczoraj. Udalo mi sie
zrobic upgrade kernela. Nastepnie sprobowalem zrobic upgrade gcc... no i
zaczely sie schody ... przy binutils wywala:

Failed to fetch
ftp://ftp.nest.pld.org.pl/apt/i586/RPMS.test/binutils-2.12.90.0.14-1.i586.rpm
  Undetermined Error
Unable to fetch some archives, maybe try with --fix-missing?

Sprobowalem z fix-missing i nic, to samo, sprawdzilem czy pakiet w podanym
adresie istnieje i okazalo sie ze isnieje ... o co chodzi?

Po 2, zaraz po instalacji byl uruchomiony Exim, no i ten soft ma jakies
chyba swoje mailboxy? Sek w tym ze zainstalowalem fetchmaila i wszystko
lecialo przez exima wiec mam pytanie idzie jakos przekonwertowac skrzynki
exima na skrzynki sendmaila, ew. czy idzie jakos przez pine odebrac maile
z exima?

Po 3, wspominalem juz o tym na ircu. W FAQ na irc.pld.org.pl zapomniano
dodac w pytaniu o instalacje SDI ze w /etc/resolv.conf trzeba dodac
nameservery.

To na razie tyle. :)

Pozdrawiam,
Nookie