lsi53c1030

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 21 Lut 2003, 14:25:18 CET

On Fri, 21 Feb 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

[...]
> Myślę, że śmiało cieciwe na to naciągniesz - będziesz królikiem
> doświadczalnym ;)

Dokladny URL poprzosze.
I szybko, to sie znajdzie jeszcze w 2.4.20-3 :))

Pozdrawiam.
				Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}