apt-get

Nookie nookie w xtina.pl
Pią, 21 Lut 2003, 18:09:57 CET

On Fri, 21 Feb 2003, [ISO-8859-2] Bartłomiej Ogryczak wrote:

> Najpierw zrob apt-get update.

Yep. Troche bardziej skomplikowane to bylo ale juz mam gcc nowe. :] Do
celow upgrade'u uzywalem apt-get, zreszta teraz po upgrade rpm poldek juz
nie dziala :( ... mam inny problem teraz, widze ze na ftp.nest jest qt w
wersji 3.1. (i kde 3.1.) kiedy wpisuje apt-get install qt programik
wyskakuje mi z komunikatem ze mam zainstalowana najnowsza wersje qt.
Jakies porady jak to zrobic? ;)

P.S. Dzieki za odpowiedzi na poprzednie pytania. :)

Pozdrawiam,
Nookie