glinks i problemy z klawiatura

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 22 Lut 2003, 16:54:26 CET

Mam problemy z klawiaturą po uruchomieniu glinksa (links2). Wygląda to
tak, jakby klawisze zostały w dziwny sposób przemapowane, jeśli trafię w
jakiś wyświetlający okienko, to wraz ze wstukiwaniem następnych
pojawiają się dziwne znaczki, jak np. dwa wykrzykniki obok siebie, jeden
normalnie, drugi "do góry nogami". Prócz tego nie działa mi mysz (mimo,
że gpm jest skonfigurowany poprawnie). Czym może być spowodowane to
dziwne zachowanie?

PLD Ra
Kernel: 2.4.20 (kompilowane samemu, bez dodatkowych łatek)
Framebuffer: rivafb

--
http://www.mysza.eu.org/      | Everybody needs someone sure, someone true,
http://www.ipv6.mysza.eu.org/ | Everybody needs some solid rock, I know I do.