PLD i problemy

MrRobby mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
Nie, 23 Lut 2003, 19:58:16 CET

Dobra juz mniej wiecej nauczylem sie oblugiwac poldka. Jedno pytanie
roziwazane :P a zo z tymi pytaniami???? Ktos mial podobny probelm????

1. Pierwszy problem dotyczy polskich znakow. Wiem ze bylo to walkowane wiele
razy ale mam troszke inny problem  Pod konsola i pod grafa polskie znaki
mam, ale jak np odpale man to zamiast polskich mam krzaki :( Jakies
sugestie??

2. To jest niby malutki problem ale strasznie wq..  Otorz jak pracuje na
konsoli tekstowej to moj znak zachety wyglada normalnie tzn login @ katalog
bierzacy# ale jak tylko przelacze sie do X'y i w trybie graficznym odpale
konsole to moj znak zachety znika i zostaje samo # . W .bashrc mam ustawione
PS1="[\u@\h \W]\\$ " czy dla konsoli w trybie graficznym ustawia sie to w
innym pliku???
--
Pozdrowienia,
_-=MrRobby=-_              mailto:mrrobby w elcuk.dabrowa.pl