Apache i auth-type basic = Segm. Fault

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pon, 24 Lut 2003, 09:50:11 CET

Dnia nie 23. luty 2003 12:59, Szymon 'Trasher' K napisał:

> No wlasnie. Czy to juz tylko martwy watek?

Niestety obawiam się, że martwy :-( do momentu, kiedy ktoś
z tym zawalczy. Ja niestety z żalem niezmiernym musze powiedzieć,
że nie jestem programistą na tyle wprawionym w C,  aby walczyć
samodzielnie z tym. A poza tym czasu mi starcza tylko na pobieżne
niestety testowanie ... ale robię co mogę w tym temacie.

pozdrawiam .....
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej