Ra+2.4.20

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Pon, 24 Lut 2003, 16:57:58 CET

On Monday 24 February 2003 15:04, Jacek Sobczak wrote:

> ftp://ep09.kernel.pl/pub/People/cieciwa/Ra-2.4.20-2.i686/
>
> Wszystko co wiążę się z alsą sam przekompilowałem, ale i tak nie
> działa.

:)) - tak sie spodziewalem
coz...mnie rowniez zajelo "kwile" namierzamie oopsujacego modulu
otoz ten kernel jest kompilowany na gcc3 pochodzacym z Ra+gcc w tej
samej lokacji

masz do wyboru:
samodzielnie przekompilowac kernel gcc2 z ra ,a potem ......
doinstalowac co trzeba z gcc3, a nastepnie przekompilowac......
ja pozwolilem sobie na experyment dolozenia gcc3 (niechetnie) i modol po
rekompilacji przestal oopsowac

pozdrawiam
qwark