Takie cuś z logwatcha

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 25 Lut 2003, 21:32:23 CET

On Tue, 25 Feb 2003, Adam Gołębiowski wrote:
> Takie coś dostaję od kilku dni z logwatcha - ciągle ten sam adres. Wiem,
> powinienem to zignorować, tak się tylko zastanawiam cóż to za badziew
> próbuje się dostać via pop3? Whois wskazuje na coś należącego do
> telkaba. Cóż to może być?

Podeślij autorowi (nazywa się Kirk Bauer) logi oraz to co logwatch
wyprodukował. A jeszcze lepiej gotowe rowiązanie tego problemu (lub wpis
alarmu, jeżeli to coś nieprawidłowego/niebezpiecznego).

Facet jest bardzo skory do współpracy, tylko czasem z niezłym opóźnieniem
odpowiada :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...