Cuda (fwd)

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 24 Lut 2003, 18:15:30 CET

Moze Wy wiecie...

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, 24 Feb 2003 18:05:35 +0100 (CET)
From: Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl>
To: isp-linux w eisp.pl
Subject: Cuda

Witam!

Mam niesamowicie powazny problem i nie potrafie dojsc jego zrodla. Mam
sobie serwer na Linuksie 2.4.19. Jest on bramka do Internetu. Pojawia sie
jednak teraz problem. Jezeli sciagam cos bezposrednio z niego mam okolo 40
kilobajtow na sekunde transferu. Jezeli ruch przechodzi przez niego to
transfery juz sa rzedu 150 kilobajtow. Natomiast jesli wrzucam na ta
wlasnie bramke jakis plik mam transfer okolo 240 kilobajtow. Czyli
praktycznie pelne mozliwosci SDSLa.

Natomiast jesli wepne sie "na krotko" do sieciowki to wszystko chodzi
doskonale. W zwiazku z tym wykluczam problem z wydajnoscia samego sprzetu.
Gdzie szukac przyczyny? Wszystkie HTB i inne pierdolki posciagalem.

Moze tu chodzi o jakies bufory, TCP, cokolwiek? Juz sam nie wiem.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)