Cuda (fwd)

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pon, 24 Lut 2003, 23:02:39 CET

MM> Mam niesamowicie powazny problem i nie potrafie dojsc jego zrodla. Mam
MM> sobie serwer na Linuksie 2.4.19. Jest on bramka do Internetu. Pojawia sie
MM> jednak teraz problem. Jezeli sciagam cos bezposrednio z niego mam okolo 40
MM> kilobajtow na sekunde transferu. Jezeli ruch przechodzi przez niego to
MM> transfery juz sa rzedu 150 kilobajtow. Natomiast jesli wrzucam na ta
MM> wlasnie bramke jakis plik mam transfer okolo 240 kilobajtow. Czyli
MM> praktycznie pelne mozliwosci SDSLa.

MM> Natomiast jesli wepne sie "na krotko" do sieciowki to wszystko chodzi
> [...]

Mialem podobne jaja z dsl-em. Pomogla... zmiana sieciowki tej do
modemu-routera z 100Mbit na 10 :))) Absurdalne, ale dziala o niebo
lepiej.

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'                  szymon @ trashlandia . dyndns . org