Pamiętliwy cron...

Tomasz "Witek" Wittner wittt_ w poczta.onet.pl
Wto, 25 Lut 2003, 03:02:59 CET

Dnia wtorek 25 luty 2003 01:03, Adam Gapiński napisał:
> Onego dnia Tuesday, February 25, 2003 12:29 AM [GMT+0100=CET],
> Tomasz "Witek" Wittner <wittt_ w poczta.onet.pl> wklepał(a):
>
> <ciach>
> IMHO "drugi" cron jest root'a
> sprawdź jako root crontab -e (powinien być pusty/inny niż systemowy)...
sprawdzałem, tam mam tylko:
SHELL=/bin/sh
MAILTO=root
0 * * * * /usr/bin/rdate -s task.gda.pl
i co gorsze/lepsze, dzisiaj, od wielu dni (18 luty),  nie przyszły "drugie
logi" o 01:00. Nie przeprowadzałem żadnych zmian, tylko "przepatrzyłem" pliki
crona od góry do dołu. Widać demon przestraszył się, że mam zamiar zrobić z
nim porządek ;-). Jednak dalej nie wiem, co było grane i to mnie martwi.
Poczekam, zobaczę co będzie się działo dalej.
Na razie dzięki.

Tomasz "Witek" Wittner

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl