Pamiętliwy cron...

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Wto, 25 Lut 2003, 09:34:45 CET

On Tue, 25 Feb 2003 01:03:15 +0100
Adam Gapiński <Adam.Gapinski w artikon.one.pl> napisał(a):

> Onego dnia Tuesday, February 25, 2003 12:29 AM [GMT+0100=CET],
> Tomasz "Witek" Wittner <wittt_ w poczta.onet.pl> wklepał(a):
>
> <ciach>
> IMHO "drugi" cron jest root'a
> sprawdź jako root crontab -e (powinien być pusty/inny niż systemowy)...

a czy to nie jest "przypadkiem" tak że edytowałeś crontab za pomocą
vim-a on zostawił plik crontab~ i teraz dwa się wykonują ?
Skasuj kopie plików edytowanych (ja tak miałem).

pozdrawiam
Grzegorz