SPAM.

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 25 Lut 2003, 14:29:48 CET

Dnia Tuesday 25 of February 2003 12:49, Tomasz Witek napisał:

> kilka razy przymierzalem sie do gaima, ale jakos bez rezultatu.
> Powiem, wyglada ladnie. Tu tez da sie ustawic drzewko.

A widziałeś kopete? Nie mam ładnego screenshota, bo nie do końca mi działa
(trzeba gryźć djurbana żeby dokończył), ale pare (imho mało ciekawych)
znajdziesz na http://kopete.kde.org/index.php?page=screenshots. To
dopiero wygląda słodko (również funkcjonalnie).

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/