Cuda (fwd)

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Wto, 25 Lut 2003, 15:17:03 CET

Szymon 'Trasher' K wrote:

> Byla :))) A mozesz mi jeszcze powiedziec czemu tak?

RTL8139 ma małe bufory, o ile dobrze pamiętam 512KB, podczas
gdy przyzwoite karty mają 2MB. Więc generuje od cholery przerwań.

bart
--
          "Dave, my mind is going, I can feel it. Dave..."
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/