GNOME2 und nest ;)

Szymon Kosok nookie w xtina.pl
Wto, 25 Lut 2003, 19:49:09 CET

Witam,

Dzisiaj ktoś chwalił GNOME 2. No to z braku laku chciałem sprawdzić jak sie
sprawuje. Jako że korzystam raczej z pakietów nestowych (te z katalogu
/test/) mam najnowsze wersje XFree itp. No i tak ściągam poldkiem pakiety.
Ok. Zainstalowały się ... jak uruchomić znalazłem w goglach. (gnome-session).
Uruchamiam ... i zonk :] Pokazuje się splash gnome i na tym koniec. Mogę na
nie kliknąc to zniknie i zostanie tło z Xow. Co może być tego przyczyną?

- brak jakiś pakietów?
- korzystanie z nest? ;>

KDE 3.1. chodzi bez problemów. Żadnych problemow z innymi aplikacjami nie mam
więc nie wiem. :(

P.S. Jeśli to lamerskie pytanie i nie powinno się znaleźć na liście to z góry
przepraszam. :>

--
Pozdrawiam,
Szymon Kosok