Ponownie FreeSWAN

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Wto, 25 Lut 2003, 20:23:19 CET

Dnia Tue, 25 Feb 2003 14:04:54 +0100
Adam Jurkiewicz <a.jurkiewicz w herc.com.pl> napisał:

> A mógłbyś podesłać Twój /etc/ipsec.conf ?
> Oczywiscie IP pozamieniaj i wyrzuć klucze.

A czy poza prywatna korespondencja mozna prosic o rozwiazanie na grupie?
Dzisiaj wrzucilem przemyslenia mojego znajomego na ten temat na
bugs.pld.org.pl
Wydaje mi sie ze nie do konca udala sie migracja plikow konfiguracyjnych
Pluto nie potrafi ich znalezc dopiero po recznym podaniu ich sciezki
poprawnie prubuje zestawic polaczenie
--

Czcijmy wielkiego Tux'a...

...luzik