Pamiętliwy cron...

Tomasz "Witek" Wittner wittt_ w poczta.onet.pl
Wto, 25 Lut 2003, 21:59:39 CET

Dnia wtorek 25 luty 2003 09:34, Grzegorz Mlonek napisał:
[...]
> a czy to nie jest "przypadkiem" tak że edytowałeś crontab za pomocą
> vim-a on zostawił plik crontab~ i teraz dwa się wykonują ?
> Skasuj kopie plików edytowanych (ja tak miałem).
Tak :-) - sprawa wydaje się być już wyjaśniona. I wszędzie robię set nobackup
w .vimrc - widać na jednym z serwerków nie zrobiłem tego. BTW: Zawsze nie
lubiłem tych paskudnych *~ , chociaż czasami mogą uratować 4 litery.
> pozdrawiam
> Grzegorz
Pzdr. i wszystkim dziękuję
Tomek