PyQt

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Wto, 25 Lut 2003, 22:03:44 CET

Zbudowalem nowego sip'a [3.5], nastepnie wzialem sie z qscintille,
wszystko po to by ostatecznie zbudowac nowego PyQt + eric3
[fantastyczny pomagier przy pisaniu w pythonie].
Mam jednak male problemy o ile wszystko sie ladnie buduje to jest
problem z qt. Przy ladowaniu biblotek zbudowanych w PyQt np. libqtc mam
cos takiego:

[luzik w luzik SPECS]$ python
Python 2.2.2 (#1, Feb 20 2003, 23:02:29)
[GCC 3.2.2 (PLD Linux)] on linux2
Type "help", "copyright", "credits" or "license" for more information.
>>> import libsip
>>> import libqtc
Traceback (most recent call last):
  File "<stdin>", line 1, in ?
ImportError: /usr/lib/python2.2/site-packages/libqtcmodule.so: undefined
symbol: _ZNK16QAssistantClient9classNameEv

Wczesniej mialem problemy z stylami np. QSGIStyle ale po dodaniu do
/usr/include/qt/qconfig.h
#define QT_NO_STYLE_SGI
problem znikl,
z tego wywnioskowac mozna ze zle podawane sa sciezki do bibliotek qt
jednak nie wiem jak nazywa sie odpowiedni parametr [penetrujac :)
bluild.py nie znalazlem nic interesujacego]

Jestem poczatkujacym developerem i prosze o pomoc w "przejsciu" tego
pakietu

W zalaczniki spec'e do wszystkich paczek.
Fajnie byloby gdyby znalazly sie one w CVS'ie [nie mam rw]

--

Czcijmy wielkiego Tux'a...

...luzik
#GG 691159