lsi53c1030

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 26 Lut 2003, 11:19:26 CET

On Tue, 25 Feb 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> Znaczy sie mozna do tego podłączać dyski FCA dual ported ?
> Możesz cos więcej na temat ceny tego czegoś ?

Do tego mojego nie, to jest 'proste' SCSI 320MB/s.
Tyle że LSI wymyśliło jakąś nową technologię Fusion-MPT
i są wspolne sterowniki do kart SCSI 320MB/s i Fiberoptic.
Przy okazji, jak mam wyciągnąć/zbudować kernel 2.2.23 dzimego?
Spróbowałbym je tam dołączyć, pewnie chodzi o jakiś branch, tylko jaki?
pzdr
Stacho Pal