maniery poldka :)

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 26 Lut 2003, 22:18:25 CET

On Wed, 26 Feb 2003 19:49:56 +0100 Paweł A. Gajda <mis w pld.org.pl>
wrote:

> W drugim przypadku masz ustawiony TMPDIR. Ustawienie cachedir
> na stałe:
>
> echo 'cachedir = $HOME/.poldek-cache' >> poldek.conf

Próbowałem, wtedy jest błąd, że nie może odczytać
~/.poldek-cache/poldek..lck (nie ma takiego pliku ani katalogu), choć
plik istnieje (sytuacja taka sama przy sh i bash). Tu jest jednak coś
nie tak :(

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user