thinkpad 600e

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Śro, 26 Lut 2003, 23:03:57 CET

# include <przepraszam_za_maly_OT.h>

Cześć, czy ktoś z was ma może laptopa IBM ThinkPad 600e i byłby wstanie
pomóc mi z uruchomieniem dzwięku?

Karta to CrystalSound CS4610, ale wg stron IBMu
(http://www.pc.ibm.com/qtechinfo/MIGR-4BP6Q6.html) i wszystkich opisów
obsługuje ją jedynie moduł cs4232.

Przeczytałem w sieci dziesięć tysięcy opisów i mimo tego mam nieustannie
  init_module: no such device :(

Ładuję tak (kompilacja z różnych opisów):

modprobe sound sndbuf=1    <- OK
insmod isa-pnp             <- OK
insmod ad1848              <- OK
insmod uart401             <- OK
modprobe cs4232 io=0x530 irq=5 dma=0 dma2=1 mpuio=0x330 mpuirq=9
/lib/[...]/cs4232.o: init_module: No such device

:((

Raz jeden udało się go załadować, ale niestety - nie udało mi się
powtórzyć tego wyczynu, nawet przy takich samych ustawieniach; wtedy jak
się załadował i tak dzwięku rzadnego nie usłyszałem :(

TIA,
Marcin.