maniery poldka :)

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Czw, 27 Lut 2003, 05:33:23 CET

On Wed, 26 Feb 2003 23:54:10 +0100 Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>
wrote:

> A jak z prawami dostępu do tego pliku?

poldek..lck -> 644 to nie o to chodzi pisałem główny problem jest przy
zmianie powłoki z sh -> bash. Sprawdżcie pewnie macie podobnie. U mnie
tylko przy /bin/sh korzysta z .poldek-cache, przy ustawieniu na sztywno
w poldek.conf wogóle nie czyta.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user