karta 3com

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 27 Lut 2003, 10:18:58 CET

On Wed, 26 Feb 2003, Michał J. Podyma wrote:
> [...]

Na tym to tylko oopsy dostawałem. :(

> nie ale ja sie nie zastanawialem tylko odrazu modulu
> po nazwie szukalem i ciach stracilem przez to pare godzin :\
> tak czy inaczej na 3c59x dzialaja bardzo dobrze,

To ja poproszę o następujący test:
Konieczna karta 3c90x chodząca na module 3c59x
Trzeba się zalogować przez ssh na sieć obsługiwaną przez 3com-a.
Teraz jakiś ftp (np. ncftp) i ściągnięcie dowolnego pliku.
Piszemy 'exit' i ja mam 100/100 przypadków braku powrotu do prompta. :(
Nie jest to wina PLD, bo na RH i kernelach 2.2 i 2.4 identyczne objawy.

> ps. a ja i tak wole intele ;)

Racja, też wolę. :)
pzdr
Stacho Pal