Instalator - partycje

Łukasz Jazgar ljazgar w interia.pl
Czw, 27 Lut 2003, 19:39:47 CET

Wies?aw Kierbedz' wrote:
> Pamie;tam, z.e najpierw ustawia?em wszystki dyski w czarodzieju, apotem
> wychodzi?em i robi?em ewentualnie korekcje; w UI.
Czarodziej nie wykrywa mi tego dysku. :(

> A wielkos'ci musza; byc' zdefiniowane choc'by w procentach.
Nawet dla juz istniejacych partycji? Troche bezsensu. Ale coz, sprobuje
przepisac aktualne rozmiary z parted.

> Co UI mo'wi, kiedy kon'czysz?
UI jest zaznaczone sprawdzanie poprawnosci, a mimo to nie burzy sie przy
wychodzeniu.

> hde to chyba raidowy kontroler moz.e sta;d k?opot z fdiskiem?

Na mojej plycie sa dwa standardowe konrolery IDE, ktore sa normalnie
wykrywane przez standardowy BIOS i jeden (a moze 2) dodatkowy
obslugujacy UDMA66, czego nie potrafia te standardowe. Ten dodatkowy
kontroler jest obslugiwany przez taki "specjalny BIOS".
Moze to jest powod problemow z fdiskiem
Ale jadro wykrywa wszystkie. W /proc/partitions tez niczego nie brakuje.
No i parted, ktory rzekomo "has problems with your disk", odpalony z
konsoli, tez sobie z nim radzi.

Pozdrawiam
Lukasz