Problemy z karta dzwiekowa AC97

Wiesław Kierbedź sprawki w wp.pl
Czw, 27 Lut 2003, 23:29:05 CET

Użytkownik kociak napisał:
> Witam!
>  Mam płyte główną ECS k7vta3 i chipset vt8233 nie mam sposobu żebyskonfigurowac pod PLD karty dzwiekowej, alsaconf w ogóle nie chce
> słyszeć o tej karcie a sterowniki nie współpracuja z jaderkiem(2.2) a Alsa 09b nie chce sie zainsalowac
> jak ktos moze niech napisze bo nie wiem co zrobic.
Intslowałem kiedyś coś takiego, ale najpierw kręciłem nowe jajko (wtedy
2.4.19), a potem alsa ze źródeł - moduł z jaja nie chciał działać (może
nie mogłem zgadnąć, który to, ale via* był tylko jeden).
Alsa chodziłą ładnie.
Może jajo nie jest konieczne, ale spróbować wykręcić sterowniki nie
zaszkodzi.