Instalator - partycje

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Pią, 28 Lut 2003, 00:00:48 CET

Użytkownik Łukasz Jazgar napisał:

> Czarodziej nie wykrywa mi tego dysku. :(
Cholera, to było dawno. Może to było odwrotnie - najpierw UI, potem wizard.
Chyba tak. Czarodziej nie widział, wpis w UI i już znajdwał.
W każdym razie była gimnastyka.

> Nawet dla juz istniejacych partycji? Troche bezsensu. Ale coz, sprobuje
> przepisac aktualne rozmiary z parted.
z sensem - możesz mieć fata i kazać mu formatować część, a resztę potem
wykorzystać inaczej
Pozdrawiam i ja.

P.S. ustaw sobie kodowanie na iso-8859-2