Filesystem dla obu systemow...

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pią, 28 Lut 2003, 23:24:49 CET

Leszek Szczepanowski wrote:
> Nabylem wlasnie nowy, 120 GB dysk twardy.
> zamierzam uczynic go skladnica moich danych, ale chcialbym miec
> do niego dostep zarowno spod Windows (XP) oraz PLD, zarowno
> do zapisu i odczytu. Co mozecie polecic i jakie rozwiazania stosujecie?
> Zalezy mi na bezproblemowym zapisie pod oboma systemami.

Masz niesamowity wybór. Oto możliwe filesystemy: FAT32
(pod Linuksem mountowane jako vfat). Reszta się nie nadaje.
NTFS jest dla Lin standardowo tylko R/O, a R/W jest
'experimental and dangerous'. A FAT16 jest oczywiście
dla dysku tej wielkości za słaby.

bart
--
".org... isn't that the top-level domain for porn?" (c) UserFriendly
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/