Komunikacik LILO, geometria dysku.

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Czw, 2 Sty 2003, 22:06:02 CET

Witam wszystkich, szczęśliwego '03 ;]

Idę już na Ally McBeal a jutro wyjeżdzam i wracam w nocy a zależało by mi na
szybkiej odpowiedzi, ew. poszukam w sobotę.. bo serwer stoi, gdy
instalowałem system (nowy dysk niedawno) to wszystko z lilo było ok ale
teraz dostałem taki komunikat:

[root w azazel root]# lilo
Warning: Int 0x13 function 8 and function 0x48 return different
head/sector geometries for BIOS drive 0x80
    fn 08: 1024 cylinders, 16 heads, 63 sectors
    fn 48: 38309 cylinders, 16 heads, 255 sectors
Added pld *

Coż, wydaje mi się, że lilo działa, ale teraz nie zaryzykuję sprawdzenia na
serwerze w obliczu mojej nieobecności a chciałbym się tego kwiatka pozbyć.

Byłbym wdzieczny za hint. Dysk to 80Gb WD Caviar 8MB Cache.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org - www.zytek.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!