8139too

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Czw, 2 Sty 2003, 22:09:22 CET

Dnia Mon, 30 Dec 2002 02:54:01 +0100 (CET)
Maciej Świniarski (luzik) napisał(a):

>dziwne....
>nie mogę zmienić kernel'a na żadne nowsze niż 2.4.18_2 [z nest'a] bo
>przestaje mi dzialac sieciowka oparta na rlt8139 moduł się ładuje ale
>nie można podnieść interfejsu.
>Czy ktoś wie co z tym zrobić? ...może jakiś parametr przy ładowaniu
>modułu?
>Czy jest ktoś komu działa np. 2.4.19 [dystrybucyjne] z tą sieciówką?

Coż, mogę tylko napisać, że u mnie workstacja i serwer mają sieciówki
RTL8139C i D i od zawsze śmigają na różnych 2.4 i nie było problemu.
Aktualnie na obu komputerach 2.4.19-2.8

Jakiś komunikacik podeślij.. może.. log jakiś, nie wiem.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org - www.zytek.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!