pop3s - nie działa.

Tomasz "Witek" Wittner wittt_ w poczta.onet.pl
Czw, 2 Sty 2003, 06:12:25 CET

Witam,

PLD:
/var/lib/openssl/certs/ipop3d.pem (root.root -rw------)
Outlook nie odbiera (błąd łaczy ssl), Kmail po TLS na 110, telnet localhost
995 - nie może się połączyć(natychmiast zrywa).

MDK9.0
Skopiowałem ten sam certyfikat (ten z dokumentacji w
/usr/share/doc/imap-common-2001a/SSLBUILD ) do:
/usr/lib/ssl/certs/ipop3d.pem (root.root -rw------)  i:
telnet localhost 995  łączy się i sobie "wisi",
Kmail wykrywa obsługę ssl i ustawia SSL, LOGIN i 995 port, pocztę odbiera
Outlook - nie mam pod ręką, nie sprawdzałem.

Co zrobić, żeby działało. Nie znalazłem żadnych logów. Straciłem cały dzień.

Tomasz "Witek" Wittner

Super tanie kwatery narciarskie.
Od 300 zł/osoba/tydzień
http://wycieczki.onet.pl