Dia i sodipodi

Czw, 2 Sty 2003, 16:18:10 CET

On Tue, 31 Dec 2002, Jacek Rzęsista wrote:

> Tzn. działa, czy trzeba coś gdzieś ustawić, żeby działało (i rozumiem, że
> jedynie Kloczek wie co i gdzie .. :-) ) ?

Znaczy sie była taka sytuacja że napisałem że mi działa. Po czym pytający
w odpowidzi stwierdził że jemu też juz dizął po mimo tego że nic w
miedzyczasie nie robił, a ja też w następnym liście napisałem że takze nic
nie robiłem :)
Tak sytuacja jest nieco dziwna poniewasz nie tyle tyle nie działa to
wszystkim co nie dział kilku osobom i wiadomo ż potencjalnie może mieć to
związek z gconfd. Takze przyjrzyj się temu (strace) na czym się to wykłada
i czy masz uruchomione gconfd i/lub o ile nie jest to uruchomione to
dlaczego gconfd nei chce sie uruchamiać (mowa była że potencjalnie może
być to kwestia locka na jednym z socketów badź plikół w ~/.gconf).

kloczek