pop3s - nie działa.

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Czw, 2 Sty 2003, 17:00:05 CET

On Thu, Jan 02, 2003 at 04:52:50PM +0100, Tomasz Witek Wittner wrote:
> [root w dns1 /root]# rpm -qa | grep imap
> imap-lib-2001a-10
> imap-pop3-2001a-10
> imap-common-2001a-10
> imap-2001a-10
> a certyfikat podobny do Twojego z /usr/share/doc/imap-common-2001a/SSLBUILD.gz
> (powtarzam). Mój własny certyfikat z danymi organizacji też nie działa w PLD,
> a oba w MDK9.0 - tam certs są w innym miejscu - w PLD próbowałem
> "mandrejkowej" lokacji i dalej kupa.

[root w aqq root]# rpm -qa | grep ssl
openssl-0.9.6g-1
openssl-tools-0.9.6g-1
[root w aqq root]# rpm -qa | grep imap
imap-common-2001a-10
imap-lib-2001a-10
imap-pop3-2001a-10

A certyfikat jak robiles ?
moze tak za http://irc.pld.org.pl
/*
JAK WYGENEROWAC CERTYFIKAT SSL
(być może będziesz potrzebować zainstalowac odpowiedni pakiet, czyli
poldek -i openssl-tools)
np tak, czyli pisząc w lini komend i odpowiadając na proste pytania:
openssl genrsa -out key.pem 1024
openssl req -new -x509 -key key.pem -out cert.pem
cat cert.pem >> key.pem; mv -f key.pem cert.pem
cp cert.pem /var/lib/openssl/certs/ipop_costam.pem
*/

Czepiłbym się certyfikatu. Zrob certyfikat wedle tego co powyzej
na tej maszynie gdzie chcesz go uzywac.

Pozdrp
--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl