system za bramką

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pią, 3 Sty 2003, 00:00:44 CET

Użytkownik WK napisał:
> Chciałbym czasem podłączyć się przez ssh do "zaprzyjaźnionego" komputera.

> Jak przejść do podsieci znając IP serwera, klienta i wszystkie hasła.

tak na moje oko to tylko jeśli na "serwerze" ustawi się przekazywanie
jednego z portów serwera na komp w lanie
np połączenie na port 10022 serwera jest forwardowane na port 22 tej
maszyny na którą się chcesz połączyć. wtedy łączysz się na IP serwera na
port 10022, ale defacto połączenie jest z portem 22 kompa w lanie.

innego sposobu nie znam, choc być może jest (a ten na pewno działa,
czasemn z tego kożystam u siebie)

Marcin.